Veloce BBL

veloce bbl
BBL (Broad Band Light / Geniş Bant Işık) 400-1200nm arası geniş dalga boyunda yoğunlaştırılmış ışık veren, cildi gençleştirme ve yenileme özelliğine sahip etkili ve özel bir ışık tedavisidir. FDA tarafından da onaylı olan BBL uygulaması, son dönemde iğnesiz ve ağrısız olması, hızlı sonuç vermesi sayesinde popülerliği artan medikal estetik uygulamalarından biri olmuştur.
Veloce BBL, düşük enerji ile cilt altına etki edebilen ve farklı nanometrelik geniş spektrumlu ışık filtreleri sayesinde leke, kızarıklık, cilt yaşlanması gibi birçok probleme aynı anda etki edebilen geliştirilmiş bir ışık sistemidir. Bu sistem yoğun ve hassas darbeli bir ışık atımı yaparak oldukça hızlı ve etkin bir tedavi imkânı sağlar.
Veloce BBL, sahip olduğu geniş ışık spektrumu ve derinin farklı katmanlarına ve moleküllerine etki edebilen filtreleri sayesinde kolajen ve elastin üretimini tetikler, lekelerin ve damarlanmaların azalmasını sağlar. Bu sayede cildin kaybettiği elastikiyet geri kazanılır, lekelerin de azalması ile daha sıkı ve parlak bir cilt elde edilir; rosaceaya bağlı kızarıklık, kaşıntı yanma atakları, damar çatlakları anlamlı ölçüde azalır. Yapılan çalışmalarda her sene düzenli olarak 3 seans BBL uygulanan hastalarda gen yapısında iyileşme olduğu; hastaların seneler ile kronolojik yaşları ilerlese bile cilt kalitelerinin arttığı, yaşlanma belirtilerinin azaldığı gösterilmiştir.
www.kocyigitmedikal.com.tr adresinden “Nerelerde var?” sekmesinde cihazımız kayıtlıdır.